Stap 1: Jouw unieke persoonlijke merk

Stap 1

Jouw unieke persoonlijke merk

Inleiding (2 min)

In de huidige markt van duizenden vergelijkbare producten en diensten en een hoge mate van transparantie en uitwisseling (reviews), is datgene wat je doet misschien niet uniek, maar jij bent dat zelf wél. De tekst gaat onder de video verder.

Waar sta je voor?

Wie je bent, waarom je dit doet en hoe je dit doet, maakt dat mensen bij jou willen kopen en niet bij een ander. Mensen doen namelijk graag zaken met mensen.

Je ziet dat overal in terug. Lokale politieke partijen winnen bij de gemeenteverkiezingen. Grote bouwfabrikanten verliezen van kleinere regionale partijen die wél luisteren naar hun klanten.

Onbewust (bewust) kopen
Het is wetenschappelijk bewezen dat 95% van een koopbesluit tegenwoordig onbewust wordt genomen door het emotionele brein (limbisch brein) en nog maar 5% door het rationele brein.

Toch focust 80% van de ondernemers zich op die kleine 5%: de website, de foto’s, de branding. Terwijl die 95%, die dus echt gaat over wie je bent, waarom je doet wat je doet en voor wie, wordt vergeten.

Wat ga je doen in deze module?
In deze module sta je stil bij wie jij bent als ondernemer en welk type klant bij jou past. Zodat je de juiste klanten aantrekt die dolgraag met je willen samenwerken en je niet hoeft te leuren.

Wat je in deze module uitwerkt, integreren we verderop in alle andere stappen, zoals het aanbod, social media en je lanceermethode.

Trust the process. 😉

Wat je nodig hebt

Bij deze module hoort een werkboek. Aan het eind van de module stuur je het werkboek naar team@christelverbiesen.nl. Je ontvangt binnen 5 werkdagen feedback per e-mail.

Downloads